09-09-09

Juste allihopa ! Det är ju faktist den 9 september 2009 idag och 9 är mitt lyckonummer ;) . Fast än sålänge så har den har dagen inte varit speciellt tursam , men vi får väl se .. Kanske kommer nått mot slutet av kvällen eller nått =) .Iaf så jag gick aldrig och badade utan ska göra det när mamma har gått iväg , hon ska ut och gå med nån tror jag ? Så då ska jag passa på att bara ta det lugnt och ta hand om mig själv samtidigt som jag måste passa mina 2 småbrorsor som kommer ligga och sova ;) . Men iaf just nu så ligger jag i soffan och kollar på gamla avsnitt av Project Runway . Härligt härligt =) . Men nu ska jag käka lite middag och så får vi se om jag slänger in nått inlägg innan jag går och badar .

gammal bild

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus