Trött

Herrejävlar va jag är trött .. Jag har typ haft ont i huvet hela dagen . Och det hjälper ju inte att Fille och Anna irriterar mig . Haha , asså dom höll på fett mycket idag . Fast egentligen ska jag inte säga nått .. För jag brukar vara precis likadan ( om inte värre .. ) . Iaf så drog ju jag in till stan med Regina idag . Vi gick och fikade och pluggade på Wayne´s Coffee , som planerat ! Och så drog vi och käkade lite sen . För vi var sjuukt hungriga ! Eller jag var det , vet inte om Regina var det . Haha . Och så köpte jag en tröja . Den som jag visa förut ? Och jag skulle köpa nya skor men det fanns bara 1 i min storlek , lyckat ? Men jag ska fråga mamma om jag kan få låna lite pengar av henne så jag kan köpa ett par andra från DinSko , för dom var mycket varmare .


En riktig pudding det dära xD

*
Plugg plugg och lite fika =)


GinaTricot 149 kr
( dåligt ljus för kameran är hos pappa )

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus