Trött på patetiska människor

Asså jag är för det mesta glad . Om jag inte har pms eller nått .. Men liksom jag är inte en sån person som går runt och tror att man är nått och är värsta bitchig . Om nån är bitchig mot mig , aaa då är jag bitchig tillbaks . Visst jag kan kommentera folk . Men jag säger det ju inte högt ? Så liksom då vet dom inte om det . Och jag brukar inte direkt glo snett på personer . Det är inte så jag är liksom .

Och jag tycker att man kan ha bra självförtroende . Men man behöver ju inte överdriva ? Det är en sak att bra om sig själv , liksom är nöjd med sitt utseende och så . Men man behöver ju inte vara egoistisk . Och gå runt och skryta . Och klanka ner på andra . Jag tycker bara det är så jäävla fel när folk tittar och kollar snett på en . Och typ kollar på en som om man är dum i huvet ? Men vafaan om ni inte ens känner mig , varför ska ni då glo så jäävla mycket ? Är ni avundsjuka eller ? Asså jag får verkligen flipp på såna människor !

Det är inte så jäävla kul om man går nånstans och så står ett par jävla fjortisar som står och glor på en . Bara för att man inte ser ut som dom , för att man har en egen stil . Så behöver man inte glo så jävla mycket . Fine om jag känner er och vi kanske inte tycker om varann så jävla mycket . Liksom det är OK ! Men inte att hålla på som ni gör . Tänk efter nästa gång !

Jag vet inte riktigt vad jag ville få ut med det här inlägget men jag ville bara få skriva av mig !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus