SENSUUUEEEELLA ISABEEEELLA !

Fyfaaan , vilken lyckad kväll ! :D
Först så mötte jag upp Patricia och Bella och vi drog till Vällingby och käkade donken . Och efter det drog vi direkt till Vällingby hallen eftersom Patricia hade match så vi följde med och kollade på den . Ganska så roligt faktist , har aldrig kollat på en basket match irl förut .. Men nu har jag ! Aja , sen mötte vi upp Emma , som jag inte hade träffat på skitlänge . Så det var ganska kul och få träffa henne igen ;) . Iaf så duschade Patricia och vi drog hem och visste inte riktigt vad vi skulle göra . Eller först så typ gick vi och hyrde film . Och jag och Bella var på väääääääärsta flummhumöret , HAHA ! Asså vi gick runt och sjöng "Våran kända snigellåt" , som vi sjöng i skolan i 4an .. Och folk trodde vi typ var aspackade eller nått .. För vi typ hoppade , skrek , sjöng , snubbla och garvade jävligt mycket ... Sen så mötte vi upp Alex och Linus och drog hem till Bella . Eller Patricia , Alex och Linus skulle typ först till Statoil och göra nått , jag vettefaan !? Men jag , Bella och Emma drog hem så länge . Och jag är ju så jäävla klantig .. Jag ska gå på bussen först och vad gör jag !? Joo jag snubblar in på bussen och börjar asgarva . Och då trodde folk att jag var packad , igeen ... Snaaark asså .

Men men .. Vi drog hem till Bella kolla på film , skulle dra ut . Men vi fick inte för Bellas pappa så bestämde oss för att bada jacuzzi ! Eller jag , Bella och Patricia , eftersom Emma var tvungen och åka hem så hennes pappa kom och hämtade henne.. Iaf så när vi sitter och badar så kommer Jossan , Erica och Fanny och badade med oss . Inte nog med det , utan Jeppe och Jocke som är aspackade kommer och badar med oss. Haha , asså shit.. Och sen blev det lite för varmt så jag , Bella och Patricia gick upp och skulle kolla på film och sova. Men så blev det inte ! Utan Jeppe smsa och ba " Kom in till oss " . Så vi gick in dit och skulle kolla på skräckfilm . Men tror ni vi överhuvudtaget ens kolla på filmen ?! Öööh neej .. Utan vi ligger typ och snackar , garvar och jaa massa sånt skit . Och det var då vi bestämde oss för att dyngna... Fast vi alla slocknade till en gång . Fast jag och Bella vilade bara i 20 minuter . Medans dom andra sov en timme .. Men skitsamma , vid 7 så drar jag och Bella ut på en promenix ! Haha , vi gick runt lite i området och snackade lite . Sen vid 9 drar alla vi till Fridhemsplan och käkar frukost på donken . Haha , fråga mig inte varför vi gjorde det !? Och sen så drog Patricia till sin match , Jocke och Jeppe stanna kvar i stan och jag och Bella drog hem . För hon var kritvit i ansiktet , höll på att spy och hade skitont i huvet =( .. Och nu är hon så söt så hon ligger och vilar i sängen , haha gulleplutt .

Öööh jaa , det var typ våran kväll . Haha det kanske inte låter så jävla roligt .. Men fyfaan va kul asså !


Wohoo , här gick det hett till ;) !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus