Jag får damp !

Nej men vänta lite här nu .. Hur kan man få nått som man redan har ? :O

Men iaf så jag får damp på min kära pappa just nu . Eller okej . Jag har alltid damp på honom . För han ska sitta och snacka massa jävla skit hela tiden . Han sitter och snackar skit om Elin , liksom min närmaste vän som jag känt i 13-14 år ? Nemen henne sitter han och snackar skit om !? Visst gör det när jag inte är där så jag inte hör det , för då bryr jag mig inte ! Men när jag sitter vid matbordet ? Haaaaallååååå !? Hur fan tror han att jag känner just nu ? Och Elin ?

 Hon vill inte ens komma hit för att min pappa är dum i huvet och klagar på allt . Jag skäms när jag tar kompisar hit . Fast jaa .. Det händer inte så ofta kan jag säga . Och jag vill inte bo kvar här längre ! Åh jag måste snacka med mamma nu .. NU ! Men iaf tillbaks till hela grejen så tycker han att det är mycket om jag sover borta 2-3 gånger på två veckor ? Jaa det är sant ! Han tycker att då är jag borta alldeles för mycket !! Asså åååååh jävla äckel neger fejjs ! Även fast han inte är neger , snarare tvärtom jävla blekfis . Hoppas han dör i förtid för att han är så tjock !

Ja det var allt från mig ikväll , nu ska jag sova godnatt ;)!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus