Haaaappyyyyyy !

Japp det är sant ! Pms kärringen är glad och jag skrattar . Halleluja ! Men jag bestämde mig för att skita i vad alla i skolan säger ( eftersom alla skrattar och gör massa pruttljud efter mig -.- ) . Men men jag skrattade faktiskt åt det istället och se så mycket bättre världen blev ! Jag kunde till och med skämta själv :O! Se på maken !!

Men iaf så har jag precis kollat ett avsnitt av Cougar Town . Så fucking jävla bra ! I love it ! Så jävla roligt . Och det är så skönt att kolla på datan för då är det ingen text ;) . Självklart fick jag veta sidan av Elin . Eftersom hon är den tekniska av oss två (Y) . Haha ! Men iaf så ska jag börja kolla på Gossip Girl . Eftersom jag kollade på typ hela första säsongen men sen glömde jag bort det :O:O:O !!! Inte okej ! Och eftersom Elin gjort det så måste ju jag också göra det , för jag vill härma henne med allt hon gör . För jag vet inte vad jag själv vill .. =( Buhu !



Update : För er som inte fattade ( jag syftar på Elin ;) ) så är jag pms kärringen !
Haha !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus