Vafan är problemet med människan !?

Ååååh asså seriöst jävla Alex i min klass har gjort en grupp på facebook om mig .. Som inte ens är sant !? Tror han själv att jag skulle gå runt och prutta i skolan eller ? Ääääh nej !!! Jag HATAR honom !! Alla i hela jävla skolan kommer ju glo på mig nu -.-! Jippiiii !!!

Det har varit jordens jävla sämsta dag idag ! Det börjar med att några bakom mig och Sofie i busskön börjar klaga på oss att vi bara åker en station men låt oss ? Vafan det finns en busshållplats där för att man ska kunna gå av där . Sen så är ju Parvin är dum i huvudet och anklagar mig och Elin för att vi har förstört hela lektionen fast att vi har varit tysta hela tiden ? Så nu ska vi ha möte ... Eller om hon kommer ihåg .

Men iaf sen på konsum så tappar jag mjölken så den går sönder . Och vad gör jag ? Jo jag går därifrån . Haha ! Men iaf sen så är det en kille som typ trängde sig framför mig i kön och hon i kassan är ju värsta jävla bitterfittan . Men sen åker jag hem och ba lalalalalaa .. Men då ser jag att Alex har gjort en grupp om mig . Ååååååååååh jag blir så irriterad !!! Han kunde inte förstört min dag liiiiite mer . Nej men det är kul , jag kommer bara bli utskrattad imorgon i skolan !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus