Sådärja! ( Bilder kommer sen nån gång )

Nu har jag fått igång internet på min lilla älskling också. Och eftersom skolan börjat så KANSKE jag börjar skriva hela TVÅ inlägg om dagen!! Shit världsrekord på dirren! Haha dirren!? Jag hatar det ordet, men det var så fult så det fick vara med.

Men iaf ikväll drog jag, Elin och Lisa in till stan och käkade lite grann. Var skitmysigt, vi satt kvar jättelänge och bara pratade. Så jävla skönt! Vi kom fram vid 20 och gick därifrån vid 22 haha! Sen drog vi hem och nu sitter jag och Elin hemma hos mig och kollar på nån dålig film. Finns absolut ingenting på tv så det får duga. Ska väl snart tvätta ansiktet och sånt skit för börjar känna mig ganska så seg. Men nu blev det ett tråkigt inlägg hära men.. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus