Blev en snabbis till Handen

Jaa .. Jag är nog världens klantigaste människa ! Erica , våran so lärare , är typ sjuk tror jag ? Så då går jag och Lisa frågar om vi har fått någon ersättare . Och så vänta vi utanför och blablabla ... Så säger Helena att vi ska ha Ali . Yes våran mattelärare , wooh ! Och jag var skitsur på honom eftersom jag och Sofie fick kvarsittning i fredags och så idag började han tjafsa och aa ..

Men iaf så då skriker jag ut " Ååååh jag hatar honom ! " och går därifrån .. Och då ropar Lisa på mig och ba " Han sitter där inne ! " . Öööh jaa ... Smidig som ett kassaskåp eller vad säger ni ? Det ör så typiskt mig att göra en sån grej . Och det är inte första gången heller .. Men Ali tror typ att det var Sofie .. HAHA ! Aja det slutade med att vi fick håltimme från so'n och då drog jag och Elin till Handen . Skulle egentligen köpa en bh men det blev ett par jeansleggins istället . Eftersom mina har gått sönder på knät så de ser helt fuckade ut ..


Ljusare i verkligheten


Sofie limmade fast dessa fina .. Ööh jaa .. ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus