Det är ju faktist alla hjärtans dag trots allt

Så jag tänkte bara tacka min bästavän Elin för att hon finns . En underbar människa som alltid finns här för mig . Får mig alltid på bra humör , spelar ingen roll om vi bråkar och har bestämt oss för att vara sura på varandra . Vi börjar skratta efter ett tag iaf .

I fredags när vi tjafsade mådde jag så jävla dåligt , så jag satt och grät . Jag sitter fan och gråter nu .. Du vet att du är mitt allt . Jag har många bra och nära vänner , men den som alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta no matter what ! Det är du . Jag kommer ihåg när vi bestämde att oavsett vad vi bråkar om så ska vi komma på varandras bröllop . Jag hoppas bara av hela mitt hjärta att det kommer hålla ! Att vi faktist kommer vara vänner för livet . Jag önskar inget annat än det .

Elin .. Jag vill bara säga att jag älskar dig och kommer alltid att göra !


Låten säger allt<3

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus