Har lite att fixa idag

Nu har jag precis kommit ut ur duschen , har rakat benen och sådär ;) . Men nu ska jag klä på mig och sen blir det att städa , packa och noppa ögonbrynen . Mina ögonbryn ser förtaskiga (stavning?) ut !

Men till sommaren så ska jag boka tid hos Anna och fixa ögonbrynen och färga ögonfransarna . Det är så skönt för då behöver man inte ha så mycket mascara och på sommaren när man ska bada så är det jävligt jobbigt när mascaran rinner och så är man helt svart under ögonen . Ganska skönt att ha färgat de då .

Kan tyvärr inte lägga ut några bilder eftersom min kamera har inga batterier och ligger hemma hos mamma . Sen så är min mobil på kontroll . För den fuckar järnet och då måste de kontrollera att den är trasig så jag kan få en ny . Najs va ;) ?

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus