Precis bråkat med mamma om exakt allt !

Det var ett långt och jobbigt samtal kan jag säga .. För hon skulle börja snacka om allt jag gör fel och blablablaa . Sen när jag säger något fel om henne nej men då var det ju faktist inte så . Utan då var det ju egentligen jag som gjort fel . Ja fast .. Nej . Så var det inte nej .

Men iaf så berättade jag för mamma att jag tycker att det har gått väldigt fort mellan mamma och Peter . De har liksom knappt varit tillsamans i ett halvår och han har redan flyttat in .. Det har väl gått lite fort kan jag tycka . Jag har liksom inget problem med Peter . För han är jättesnäll och så . Men inte ens en månad efter att Tony flytta så var Peter här flera gånger i veckan . Jag hann liksom aldrig riktigt få egen tid med mamma .

Och då började hon snacka om att Peter skulle flytta ut , ta sitt pick och pack ( som mamma så fint uttrycker det .. ) och dra . Så jag fick förklara för henne tusen gånger om att nu bryr jag mig inte längre eftersom jag vet att han bor här och jag är van och hejsan hoppsan .. Men vi kom iaf fram till att nästa månad ska jag och mamma typ käka ute och gå på bio eller nånting sånt ;) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus