Har lärt mig en läxa idag !

Usch vad jag hatar no ! Vi har prov imorgon och jag fattar naadaaa ! Men hon sa att hon skulle hjälpa mig eftersom jag inte var med förra terminen . Woho !

Men iaf så fick jag lite utbrott på gympan idag . Eftersom att alla jävla jobbiga killar kastar bollar skithårt i ansiktet på mig när jag står 7 cm ifrån . Hallå !? Jävla cp barn det där asså ..

Sen drog jag och Sofie till Farsta . Och jaa .. Lite flumm kan man väl säga . Haha ! Jag hade klackar på mig idag och när vi går nerför trappan i Farsta så smsar jag ( dum i huvudet som jag var .. ) . Iaf så tror jag att jag är på marken , men det var tydligen ett steg kvar .. Så jag ramla pladask ner på marken ! Asså fyfan va vi garva !! Sen att fjortisarna bakom oss glodde snett är ju en annan sak ;) . Men jag ramlade verkligen rakt ner !


Detta ska jag sysselsätta mig med nu ..

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus