Bombat med bilder

Nu har jag pluggat lite grann och tänkte lägga upp lite bilder från idag . Var en ganska skön dag idag . På idrotten gick vi och fikade på Paus eftersom att 9orna skulle ha fotboll med skollaget . Och både mattrummet och sporthallen var upptagna . Så då sa Lotta att vi skulle gå och fika idag ;) .

Sen hade vi håltimme från engelskan för det var bara halvklass som skulle ha muntligt prov . Tyvärr så kom Elin själv i den ena gruppen . Väldigt onödigt gjort av Göran -.-' ! Men iaf så då drog jag och Sofie ut . Och Lisa fota haha . 


När vi fikade


Elin ramla xD


LajjsusFajjsus




Jag ser typ ihoptryckt ut ? xD




Jaa .. Snyggingar på hög nivå ;)


Ser så busig ut ? :P


Och här knullar jag snön ? ..


Up and goo !


Vi ramla .. HAHA !


Klockren bild ! Kolla mig och sen Sofie xD
Dör av garv fan !


Wooh !


Ohyes this is hot !

Nu jävlar har jag lagt upp bilder ;)!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus