Trött på allting

Jag är trött på allt ! Att alla ska snacka massa jävla skit om mig hela tiden . Är jag så jävla intressant att alla måste snacka skit om mig eller ? Det är mycket som jag struntar i och inte tar åt mig . Men alla har en gräns . Och nu har jag fan fått nog asså !

Jag fejkar väldigt mycket när jag säger att jag mår bra . För det gör jag inte . Jag har lust att bara försvinna nånstans där ingen vet vem jag är och bara få skita i allt det här . På utsidan ler jag , men på insidan så gör det så fucking jävla ont !

Men det ska bli ändring på det nu ! Jag ska skita i allt vad alla säger till mig . Säg vafan ni vill för jag tänker inte ta mer skit från er . 2010 ska bli det bästa jävla året nånsin !! Och det ska jag se till också .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus