Playahead ska stänga ner , buhu !

Kommer ihåg när man hängde på Playahead , haha ! Jag tyckte att jag var skitcool då . När man skrev "pressar" om folk . Man var tvungen att ha nya låtar nästan hela tiden . Och att ha vip var ju det viktigaste av allt . Annars kunde man ju knappt vara där inne . Haha ! Jag kommer ihåg att jag alltid frågade mamma eller nån kompis . Jag ville aldrig betala det själv för att då kunde pappa se eftersom jag hade abbonemang . Och jag trodde han skulle bli jätte sur på mig . Asså what ?

Sen i sexan så var ju jag sååå ful . Asså jag trodde att jag var skitsnygg och skitcool när jag skrev mitt pea namn överallt . Sen med de såkallade fjortisstrecken , tuperat hår , skitmycket smink så man fick den snygga "randen" . Ohyes ! Då tyckte jag att jag var skitsnygg ? Hmm .. INTE okej ! Nej usch kommer ihåg de tiderna . HAHA ! Aja synd att de ska stänga ner =( . Var ju så bra när man skulle spara bilder

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus