Fan va jag saknar det

Handbollen . Jag saknar det grymt jävla mycket ! Asså det går inte och förklara nästan . Den känslan man får när man värmer upp inför en match . Vare sig det är en seriematch eller på en cup . Det är helt jävla insane . Jag saknar att få träna varje vecka och sen på helgerna ha en match . Jag saknar allt ! Det var så fucking jävla kul . Jag vill börja i ett nytt lag , men jag är rädd för att inte passa in i laget . Nu när Sofie kommit hem från Norden cup och berättar allt för mig så förstår jag . Handboll är fan mitt liv ! Och jag funderar på att provträna för ett nytt lag iaf . Fast neej jag vet inte .. Men det är så svårt att förklara för er som inte spelar handboll . Fast ni kanske har något annat roligt intresse ? Som ni verkligen brinner för . Och jag vet inte om jag ska börja på nån ny lagsport , kanske ? Fast iofs så handboll är det som jag verkligen fastnat för . Jag spelade när jag var liten fast jag slutade tyvärr sen . Men jag började ju igen och det går inte att beskriva den känslan när man får åka på cup med sitt underbara lag . Vafan ska jag göra !? Heeelp me ..


Eken cup , I miss ..

Kommentarer

ja det är ju bättre att gå på handboll än inget liksom :P vilken annan sport tänkte du på`?

  • sebbe
  • 2010-01-07

börja igen!;)<3

  • fille
  • 2010-01-07

Börja igen. Asso vad händer om du inte passar in i laget? det e väl lixom bara att sluta( inte för att du inte kommer det men). När jag tänker på alex så tänker jag balle och handboll. Älskar dig <33

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus