Godkväll allesammans !

Haha kör på mormorspråk här ;) !

Iaf så jag och Elin drog in till stan och käkade på Subway . Kommer dessutom lägga upp en video imorgon när jag leker en äcklig ful fjortisbloggare . Det vill ni allt se va ? I know you do ;) . Iaf så sprang vi runt där och lekte turister vid slussen haha ! Så fula . Sen drog vi hemåt .

Och fula som vi är (igen!!) tog vi en varsin istapp och gick och sög på . Jaa det där lät ju inte lite porrigt haha ! Men iaf så ser jag att det är typ 3 utländska och 2 svenska gubbar som glor för att vi går där med istapparna . Så jag börja slicka och "porra" mig med den . Och de typ ba " Ååååh va kåt jag blir !!" . HAHA ! Asså fyfan va kul det var att driva med de xD .


Chipspåse !


Ååh neej det är 151 kalorier :O !!


Pooorr !!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus