Jag är sååååå lycklig !!

För att i slutet i Februari , ska jag göra .. Vadå ? Hmm ..

Nej men jag ska pierca mig i naveln !! Iiiiiih jag är så fucking jäääävla glad ! För jag trodde aldrig och då menar jag verkligen aaaaldrig att jag skulle få göra det innan jag fyllt 18 för min pappa . Men jag fick det . Mwoohahahaa ! Jag ska gå dit med mamma och Elin .

Varför jag tar med mig Elin är för att hon är min bästavän och är nog den enda som kan lugna ner mig . Och man måste ju ha målsman med , fast mamma kommer inte följa med in för att så fort hon ser sprutor så svimmar hon . Haha ! Asså inte på tv såklart men ni fattar ? Iaf så hon kommer sitta utanför och vänta haha .  Men jag måste bara skriva om min och pappas konversation när jag fråga .

Jag - Pappa , får jag pierca naveln ? *Ler stooort!*

Pappa -
Till vilken nytta !?

Jag - Det är snyggt ?

Pappa - *Suck!* Mm .. Jaa gör det då .. *Suckar och himlar med ögonen*

Jag - Taaaaaack pappa !! *Ler ännu större!*

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus