Konversationen på tåget som skrämde gamlingarna

Asså fyfan va jag garva efter det ! Vi sitter på tåget på väg in till stan . Och så bredvid oss sitter ett gammalt par . Och så ser jag två tjejer som står och grovhånglar .. Och förlåt alla lebbar där ute har inge problem med er , men det såg inte mumsigt ut . Haha ! Aja iaf så smarta jag som inte tänker mig för börjar snacka .

Jag : Eeeuuuuw !
Elin : Vad !?
Jag : Jag såg precis två tjejer som stod och råhånglade , uuuuusch ! ( Kärringen bredvid mig blir förvånad )
Elin : Öööh .. Okej
Jag : Hallå tänk när bögar har sex . Stoppa in kuken i arslehålet , usch !? Tänk hur stort deras arslehål är . Nej fyfan ! Jag är glad att jag har min .. Mutta ! ( Kärringen och gubben byter plats .. )
Jag & Elin : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! ( I typ en halvtimme .. )

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus