Måste boka om tid nu

Gaaah vad jag saknar mina ögonbryn =( !! Jag kommer ihåg somras när jag hade varit hos Anna ocj fixat de . Då var de snygga . Men sen så plockade jag fel ( typiskt mig .. ) så jag var tvungen att spara ut . Och nu ser de ut som jag vet inte vad ! Fula är de iaf . Och jag vill åka och göra de hos Anna ganska så snart . Skulle egentligen gjort det för en månad sen ungefär ..

Men mamma har inte bokat tid . Så det blir väl inte förrän i Februari . Snaaark ! För jag måste klippa mig den här månaden också . Och så fyller år , plus att jag har fått busskort . Det blir ganska mycket pengar i längden . Plus att jag ska få mina pengar . Jaa det blir ganska mycket , så det blir väl att vänta en månad till , men jag vill inte !!


I miss them !

Kommentarer

  • Linnea
  • 2010-01-06

vart ligger anna och hur mycket kostar det?

Hon bor i Vendelsö , för hon har en egen studio hemma , men jag vet inte hur mycket det kostar :P . Haha för det är mammas bästa kompis , så jag åker bara dit med mamma och så betalar hon , hehe

  • fille
  • 2010-01-07

Det skulle juh va as bra. Jag behöver värkligen forma mina. Skickar du andressen? eller tel nummret?

asså jag vet inte , men jag kan ju snacka med henne :P

  • fille
  • 2010-01-09

japp gör det :D

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus