Min kamera har gått sönder , tror jag

Jag tror att min kamera har gått sönder , buhuuu :'( ! Den var ju så bra och allt . Plus att jag har inte haft den länge ens . Fick den när jag fyllde år , så ungefär ett år sen . Fast det är konstigt att den helt plötsligt går sönder . Den funkade skitbra för ett tag sen , sen tog batterierna slut . Och då har den legat på mitt rum ett tag tills jag bestämde mig för att byta . Men då startade den inte och då trodde jag att batterierna var typ gamla . Så jag tog nya hos pappa idag . Och jag vet att de var nyladdade precis ! Men då startade den inte heller =( .. Tur att man fyller år snart så att jag kan önska mig en ny då . Men iaf .. Stackars min kamera .

Kommentarer

testa med helt nya köpta ist ;)

Så vart min kamera också..

Men det kan vara att kameran bara kan ha ett par batterier, för så är det med min. Jag kan bara ha dom som jag hade från början. (;

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus