Skolan har börjat och vad innebär det ?

Joo .. PLUGGA !! Jag hatar att komma hem från skolan och känna "Jag hinner inte göra nått annat ikväll förutom att plugga" . Nej det gillas inte ! Jag vill liksom kunna göra nånting efter skolan . Varför gör man inte bara alla saker i skolan så kan man få vila sig sen efter skolan istället för att man ska plugga hemma också !? Aaaah jag ger största jävla fetdissen som går att göra på läxor ! Och det är inte första gången jag kommer göra det , hehe . 

 

Kommentarer

  • fille
  • 2010-01-12

vem har sagt att man måste plugga för att gå i skolan. Om du skulle gått kavr skulle du haft KÄRLEK heeeeela veckan :p

  • fille
  • 2010-01-12

vem har sagt att man måste plugga för att gå i skolan. Om du skulle gått kavr skulle du haft KÄRLEK heeeeela veckan :p

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus