Vaknade för 2 timmar sen

Skulle ändå inte göra nått så då gör det väl inget om man sover lite länge ? Nej det tycker inte jag iaf . Juuuuuste ! Jag kollade ju på Män som hatar kvinnor igår . Och den var skiiitbra ! Jag har tyvärr inte läst böckerna . Men jag kan tänka mig att de är sååå mycket bättre !

Jag har bestämt mig för att jag ska först kolla på alla filmerna . Ska se Flickan som lekte med elden ikväll . Och imorgon ska jag hämta första Twilight-boken hos mamma så ska jag läsa den varje kväll ! Måste fan läsa ut den , jag har fått låna den av Elin och jag har haft den hemma skitlänge och kommit 24 sidor . Inte okej ! Men iaf så ska jag läsa alla Twilight-böcker och sen ska jag läsa alla Stieg Larssons böcker . Japp det har jag bestämt .

Kommentarer

du måste typ va den ända levande människa som inte sett twilight filmen hahah xd

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus