Var ju som sagt på dop idag ..

Det var nog det tråkigaste dop jag nånsin varit på ! För det första så hade de bjudit helt jävla konstigt ? Jag tycker liksom att man ska bjuda närmsta vännerna och släkten . Så som det brukar vara . Men de hade ju bjudit massa människor som de kanske snackar med nån gång ibland . Sen tycker jag inte att man ska skriva på Facebook på sin status och frågar om folk utan inbjudan vill komma .. Hallå !? Bara för att några tackat nej .

Mammas lillebror är ju inte känd för att vara smart direkt .. Det märktes kan jag säga ! Sen iaf så tog det hundra år innan de började öppna presenterna . Man brukar ju öppna de medans alla fikar så kan man fika sen och man behöver ju inte göra det i slow motion . Men joo det tyckte de ! Det enda jag satt och vänta på under hela fikat var presentöppningen . Sen typ drog vi därifrån fort som fan ! Haha . Asså visst jag tycker ju såkklart om min morbror , men dopet sög !


Ignorera mitt stökiga rum !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus