Visste ni att ? ..

När jag blir riktigt jävla sur på min mamma så stampar jag hälarna i golvet , smäller igen dörren , lägger mig i sängen och lyssnar på musik på högsta volym och gråter . Haha ! Som idag tex så sitter jag vid datan i soffan och så börjar mamma snacka om att jag alltid är så dryg och blablabla . Och jag blir skitsur för hon har klagat på mig hela jävla veckan .

 Och så blir hon bara ännu mera sur när jag säger ifrån och har rätt . Aja iaf så sa jag till mamma " Låt mig gissa , nu kommer du säga att bara för att Elin är här så blir du jätte uppkäftig" . Men jag är precis likadan som jag är när Elin är där . Hon ska bara ha nånting att klaga på . Och sen blev jag bara så jävla sur på henne så jag slängde igen dörren , lägger mig i sängen och börja gråta .. Jag vet inte varför jag börjar gråta ? Det bara blir så haha ! Aja ska försöka bli sams med henne nu , fyller ju ändå år på onsdag haha . Bäst att vara snäll ;) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus