Yes imorn drar jag till mamsen

Åååh va skönt ! Känner verkligen att jag har längtat dit . Jag och mamma har ju en ganska bra relation , speciellt jämfört med mig och pappa .. Men iaf imorn ska jag dit och då blir allt som vanligt igen . Jag kan känna mig avslappnad och bekväm !

Jag och mamma är ju så lika och ibland är det bra och ibland vääldigt dåligt ! Haha . Det är bra för vi känner varann ganska bra och har lika torr humor och lika bra musiksmak ( eller nästan iaf .. ) och jag får låna hennes kläder för hon har bra klädstil ;)!

Men sen finns det ju nackdelar också .. Att hon tänker ungefär lika som mig och det är inte alltid bra kan jag säga ! Sen vi tjafsar om så många småsaker för att vi är så lika haha . Men det ska ändå bli skönt att komma hem till de gamla vanorna .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus