Okej jag berättar lite snabbt om de här dagarna

Torsdag : På kvällen drog jag, mamma och Peter på bio och såg den nya Beck. Den var faktiskt bra. Jag brukar inte tycka om Beck annars för att det är så mesigt. Men det roligaste var när mamma skrek över hela jävla salongen så alla börja garva haha!

Fredag : Solade på Årsta med hela gänget. Sen drog jag, Elin, Amanda och Linnea till Grönan. Och jag åkte Insane !!! Jag började gråta och blablabla .. För det värsta är när man åker uppåt tycker jag. Jag hatar det! Men iaf sen åkte vi massa annat, tex som i radiobilarna hade vi bestämt ett offer som vi skulle köra på. Ja det var sjukt kul iaf!

Idag : Jag, Amanda, Linnea och Lisa drog till Årsta vid 10-tiden. Bussen var helt proppfull! Men jag och Linnea hade glömt handdukar och Amanda och Lisa hade skitsmå handdukar, men vi låg och delade på de två haha! Och sen kom alla töntar och puttade i oss hela tiden och kasta sten... Ja väldigt moget av de faktiskt.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus