Fan va grym jag är !!

Japp då har man precis kört 1 timmes intensivt spinnings pass . Fan va jag känner mig stolt att jag inte gav upp nån gång ! Eller okej .. Jag satte mig på golvet i typ en halv minut för att jag fick sendrag i vaden och foten -.-! Men förutom det så körde jag på hela tiden ;) .

Iaf så dagen har varit väldigt rolig . Jag hängde faktiskt med de "coola grabbarna" . Nej men inga av töntarna ( Elin , Lisa och Sofie ) var i skolan så jag gick med Totte , Cirre och Fille . Hellre det än att sitta själv på en jävla bänk och se ut som ett fån . Sen på idrotten var jag ensam tjej också , ja.. Kul dag det här asså . Ööööh nej ! Men jag gjorde iaf det bästa av situationen och det gick ändå ganska bra . Men nu ska jag lägga mig i sängen och sooooova !! Som en gudinna !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus