Jippi hurra, jag köpte något idag!!

Woho det rimmade också ;)!

Imorse eller vad man ska kalla det drog jag och Elin till Årsta och stekte som fan! Först var det knappt nått folk alls, men sen så ba ploppa det upp människor från ingenstans. Men då bestämde vi oss för att kila vidare. Coola som vi är. Vi drog till Haninge Centrum och kollade lite där. Efter nån timme gick vi och käkade på Subway. Och den mackan var gudomligt god!!

 Sen fortsatte vi kolla lite i affärer men jag hitta inte ett skit. Så jag började ge upp hoppet.. Tills vi sprang in på JC och var precis på väg därifrån, då jag hittade min supersnygga skjorta som jag älskar! Peeerfeeekt. Men ni får se bild imorgon för min kamera har tyvärr inga batterier för tillfället.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus