Onödig dag som faaaan

Jahapp .. Jag börjar direkt med att skriva om dagen . Tog tåget till Rudan och var där vid 10 . Vi skulle käka lunch vid 12 så vi fick göra vad vi ville i två timmar ( väldigt nödvändigt faktiskt .. ) så jag och Sofie bestämde oss för att jobba på brännan . Det gick sådär .. Det var soligt , men det blåste och solen tog typ ingenting ! Men jag och Sofie kämpade på iaf .

Sen kom tönt trion ( Cirre , Totte och Alle ) och joinade oss .
Då bestämde sig Sofie och Totte att de skulle bada . Men jag sa fet nej ! Fast det kunde jag ju glömma .. Precis när Sofie och Totte hoppat i puttar Alle i mig . Med linne och shorts på . Japp jätte skönt . Haha nej men det var kul iaf ;) .


Haha snyggingen her self

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus