Skolavslutning imorgon !!!!

Dagen började ju helt åt helvete .. Jag och Sofie tog bussen till skolan ( japp vi är lata ) men dörrarna öppnades inte där bak FAST att vi tryckte på knappen . Så vi går till mitten istället , men de öppnas inte heller FAST att vi tryckte på knappen . Så busschauffören började åka och då började jag och Sofie gapa som två jävla apor att han ska stanna . Vet ni vad han säger då !?

Busschaufören - Men ni måste trycka på knappen .

Jag - Men det har vi ju gjort ?

Busschaufören - Nej det har ni inte .

Jag - Men jo ?

Busschaufören - Nej ni har inte tryckt på knappen .

Jag ( flippar ur ) - DET HAR VI VISST GJORT GUBBJÄVEL !!

Ja jag blir lite smått irriterad på sånt där .. Jag fick lite flipp på en gubbe och ett par i lördags på bussen också . Men seriöst vad tror de ? Att jag ska sitta där som ett jävla ljus och inte säga ett skit ? Skulle inte tro det !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus