Sommarlov !

Är jag nöjd med mina betyg ? Nej ! Nästa år då jävlar !!! Aja dagen började ju riktigt bra med att det spöregna . Iaf så kom vi till aulan och alla sjöng jättefint faktiskt . Sen gick vi ner till hemkunskapssalen och satt där i 300 år innan vi fick våra betyg och aa sen drog vi .

 Det blev först hem till Elin , sen hem till Sofie och sen hem till mig . Gjorde inte så mycket här forutom att käka haha ! Och sen bar det av till stan för att fika . Men det tog ju ett tag innan vi till slut bestämde oss . Men det blev Sandys så satt vi där i några timmar och vid 15/16.30 nån gång tror jag kom Amanda och alla andra . Vi satt dör några fler timmar tills det blev massa jävla strul vart alla skulle och aa hejsan hoppsan . Jag fuckade sönder allt ,  men jaa .. Det är ju lätt att säga nu liksom .

Som rektorn sa idag " Tänk först , gör sen " . Jag gör precis tvärtom ! Inte bra det där .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus