Striptease !

Nu sitter jag hemma hos Helenas mamma och kollar lite på datan . Hoppas på att vi ska snart åka hem . Iaf så vad har jag gjort idag ? Jo vi hade profildag i skolan så vi åkte till Eriksdalsbadet så vi tjejer drog ut och skulle sola . Fast det var inte så varmt .. Too bad . Jag som skulle bli brun =( !! Jaja jag ska sola imorgon med Sofie och Elin ;) .

Vid 12 nån gång drog vi därifrån och cool som jag är så åkte jag på bandet på rulltrappan . Asså det svarta ni vet ? Men det skulle jag inte gjort .. För jag fick en svart fläck i arslet !! Men som var hade Sofie ett par extra shorts så jag bytte om på Stockholm Södra station och visa hela röven för svenska folket . Det gillas ! Och några jävla tanter på tåget satt och glodde och log som fan . Haha wiieerdoo !?

Sen vid 15.30 klippte jag och slingade håret . Jag blev inte riktigt nöjd med luggen men jaja .. Jag är iaf nöjd med hårfärgen .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus