Bilder från igår

Igår vid 21 tiden ungefär drog jag och Bella ut och mötte upp Sebbe för att sedan dra till Johannelundstippen . Herrejösses va jobbigt det var att gå upp dit :O! Och att komma upp dit var ju rena rama helvetet .. Men sen ner åkte jag bebispulka . Haha !

 Det var sjukt jävla kul . När man väl åkte ner så gick det skitfort , sen gick den sönder och det kom in massa snö i pulkan . Så jag blev jätteblöt på rumpan . Men sen drog vi hemåt . Dunkade lite musik och var allmänt störda . Som vanligt dåra ;) .


Snyggingen her self ;)


Man ser inte så mycket för vi var tvungna
att ta min mobil eftersom Bellas kamera fuckade


Diggar min pulka grymt


Bella visar sina kunskaper ... xD


Haha jaa .. väldigt torrt och bra (Y)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus