Desperate Housewifes !!

Jaaa det är sant ! Det är säsongs premiär idag :D! Usch så bra ! Men iaf så kom jag precis hem . Var ju hos Bella idag . Och vi drog till Jocke och Sebbe och var med de en stund . Vi kollade på film och snacka lite och sådär . Sen drog jag hem .

Men smart ass som man är så tog jag fel buss .. Så jag var tvungen att åka till Jakobsberg och ta tåget därifrån .
 Medans jeanslegginsen  satt halvt nere vid arslet . Och jag överdriver inte , det är det som är det hemska . Men det är ju så typiskt Gina Tricot leggins . Man får dra upp de heeela tiden . Iaf så åkte jag sen till Kerstin och Christer för vi skulle käka middag där . Och sen drog vi hem . Nej nu blev det här ganska långt så kanske skriver mer sen . Får se .


Så söt !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus