Jag får fliiiiiipp !

Jag hade skrivit ett inlägg , men sen fuckade blogg.se så då var det borta ! Och jag tänker fan inte skriva om hela det inlägget . Så det blir en sammanfattning . Jag och Anna var i Handen idag för jag skulle till Synsam och kolla ifall jag skulle få egna glasögon . Och det kommer jag få .

Så nu ska vi bara åka och köpa ett par sen . Hittade faktiskt ett par som var ganska snygga . Men jag orkar liksom inte ha värsta glasögonen när jag bara ska ha de i skolan och lite hemma . Men iaf så innan det så fikade vi , snackade , skrattade och var bara allmänt störda ;)! Men jag lägger upp lite bilder istället . Sounds great !


Haha !


Den var lite stor .. Men snygg ;)




Den typiska Alexandra posen , haha !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus