Jag och Sofie i ett nötskal

Nu sitter jag hemma hos Kerstin ( Helenas mamma ) och har sjukt jävla tråkigt ! Fast så är det alltid när man är här .. Det enda som är bra att det blir alltid god mat och det finns alltid cola . Haha nu låter jag som värsta tjockisen , men whatahell liksom ;)! 

 Iaf ! Så efter praoen idag så drog jag hem till Sofie . Och vi hade bestämt oss för att baka chokladbollar . Det gick sådär .. Jag står och snackar om att jag hatar att bli kladdig medans Sofie står och blandar om i smeten och schala schala schala ... Sen smetar hon den såkallade smeten i mitt ansikte -.-! Så då blev det krig!! Och Linus ( Sofies pojkvän ) stod typ bredvid och bara garva . Haha ! Men kul var det ! Hade choklad smet i hela mitt ansikte , håret och på tröjan .. Och Linus tog lite bilder . Fast det blev sådär för Sofies kamera hade inge batteri så vi fick ta mobilen . Men de lägger jag upp sen och nu ska vi dra tror jag .. Skriver imorgon när jag vaknat . Puss !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus