Tänker lite ..

Elin duschar så medans sitter jag och tänker lite grann . Jag tänker på allt möjligt .. Framtiden , killar , vänner , skolan , pengar , familjen och jaa .. Allt helt enkelt . Det känns som att allting har blivit så annorlunda mot vad det var för några månader sen . Väldigt många av mina kompisar har förändrats , visst jag har också förändrats . Men jag är ju fortfarande samma glada person som är sällskapssjuk och vill ha nån att gosa med . Jag vet , jag låter jätte desperat .

Och jag vet inte riktigt vad jag vill ha ut med det här inlägget . Men jag tänkte bara på att många av mina kompisar har nästan aldrig tid längre , för de ska vara med pojkvännen , nya kompisar och ja allt vad det nu är ! Jag menar inte att de måste alltid ringa mig , men nån gång vore det ju kul ifall de kunde planera in något med mig . Istället för att jag ska "jaga" . Jag har tröttnat på det ! Jag har hellre 2 nära vänner som har tid med mig istället för 20 vänner som aldrig kan planera in något med mig ..


Jag vet att du aldrig sviker mig och jag vill bara tacka dig för att du finns i mitt liv !<3

Kommentarer

Ringde dig idag gumman och tänkte fråga om vi skulle göra något men du svara inte. Too bad för nu sitter jag här hemma med mamma och pappa och kolla på melodifestivalen...-.- menmen. Du kan väl ringa imorron?



Älskar dig gmn pussss <33

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus