Isabelle Baldefors

Det känns som om vi har börjat glida isär lite grann .. Vi bor ju ganska långt bort från varandra så det är inte alltid lika lätt att träffas . Utan det blir väl oftast på helgerna . Men båda två har ju andra vänner och nu på senaste tiden så har vi inte träffats lika mycket som vi gjorde förut . Det är ganska synd faktiskt . För du var eller är fortfarande en av mina närmsta vänner .

Jag kommer aldrig glömma när vi träffades första gången . Det liksom klickade direkt ! Alla dagar i Tungelsta , när vi hoppa studsmatta , cykla , träffa killar , dansa till musik på högsta volym och alla andra grejer som vi gjorde . Jag saknar det sjukt jävla mycket ! Det var så jävla underbart då . Jag kommer aldrig glömma de tiderna . Men det jag ville komma fram till var att vi borde ta oss tid till att träffas oftare . Jag menar inte att vi ska dissa våra andra vänner . Självklart inte! Men träffas lite mera bara . Hoppas att du känner samma sak som jag ..


Jag älskar dig !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus