Glömt att lägga upp bilder från när vi klättra

Nu sitter jag hemma hos Elin och vi typ snackar lite och sådära . Är allmänt störda bara . Ingen nyhet direkt , haha . Men iaf så kommer jag förmodligen inte blogga förrän imorgon kväll . Orkar inte helt enkelt . Väldigt onödigt inlägg men whatahell liksom !


Vi var ju riktigt heta i de där ;) ...


Jag typ kollar in väggen ? Haha !


Väldigt och då menar jag väldigt nervös var jag !


Hon lovade att klättra i samma takt som mig , skitbra tänkte jag ! ...


.... Fast så blev det inte


...


Och jag fortsätter i min takt ..
Samtidigt som jag håller på och börjar gråta , perfekt !


Det är ett under att jag ens kom till toppen !
Det tog säkert 20 minuter
( om inte mer ! .. ) och det var sjukt jävla läskigt !!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus