Hemma från Elin

Tack gode gud för att jag käkade hemma hos Elin idag ! Haha kanske ska förklara lite bättre ? Ja det tycker jag !

Iallafall ! Så när man praoar med barn som går i 2:an så garvar man åt alla deras "skämt" . Men iaf så sitter jag och Elin och käkar , så kommer hennes brorsa , hans tjej och Krullet . Och fyfan va jag garva ! Asså jag garva åt allt de sa . Och jag fick värsta skratt attackerna så jag fick ont i magen . HAHA ! Visst att jag skrattat åt typ allt .. Men inte såhär mycket . Går inte att förklara . Men det är lite jobbigt att bara umgås med småbarn , även fast det bara gått 2 dagar . Äsch whatahell jag är asnöjd med min och Sofies prao ;)!


Undvik mitt hår och att jag ser tjock ut (!?) iaf så den där tjejen
är sååå söt ! Lätt mitt favoritbarn ;) haha

Kommentarer

  • Anonym
  • 2010-03-10

på alla bilder skriver du " ignonera att jag ser tjockt ut "

Alex.. dags och inse att du är inte sådär jätte smal som du tror :)

jag vet att jag inte är så smal , det är ju därför jag klagar på mina lår hela tiden :P

men jag ser ju jättetjock ut -.-'

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus