Fuck fuck fuck fuck fuck fuck

Precis så känner jag ..
Det är bara 1 data som har internet hemma hos oss just nu . Skitkul ! Hata com hem ...


Jaja nu sitter jag i skolan och har tyska i datasalen . Japp det är väldgit intressant faktiskt .. Varför ljuger jag för ? Aja vad har jag gjort idag ? Kom lite senare till engelskan , Göran hade PMS . Sen var det matteprov . Hoppas att det gick bra ! Ska inte säga nått mer än det .

Sen var det då dags för min favoritlektion . No med Parvin . Jippi !! Nej där ljög jag igen .. Elin blev utslängd , jag var tvungen att gå till grupprummet men drog därifrån istället . Så fick jag och Elin sitta i caféterian . Jag skrev sjukt fina lappar ! Det stod "Kom och KÖP ! Annars ......." . HAHA ! Vilken humor . Så fick vi fralla och juice för att vi hade suttit där . Great !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus