Gårdagen

Jag , Sofie och Samira drog till rixfm till alla fjortisar . Sen kom Amanda , Linnea , Hanna , My och Lisa och mötte upp oss . Vi drog väl mest runt och lallade lite . Sen när rixfm var slut  gick vi också runt och lalla . Haha ! Iaf sen kom Eric Saade och jag stod bara några cm ifrån honom ;) . En stund senare kom Erik Grönwall och jag tog tag i hans hand så vi höll i varandras händer !!!! Aaaah så glad jag blev . Haha . Och sen gick Bobby med sina kompisar på gatan så jag tog idolbild med han också ;) . Bobby är ju så jäääävla snygg !

Iaf sen drog vi till donken , jag köpte 2 cheeseburgare och det var nog de godaste cheeseburgarna jag nånsin ätit ! Shit va hungrig jag var . Aja sen drog hela gänget till tåget förutom jag . Så jag satt där själv och vänta på Peter . Då såg jag också Catja och Andreas från Paradise Hotel , de är skitsöta tillsammans ! Sen såg jag också Stefan från Paradise Hotel när jag satt där själv i min ensamhet . Till slut kom iaf Peter och hämtade mig . Skönt !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus