Jävla kines jävel !!

Japp det var jätte rasistiskt . Men om en invandrare / utländsk behandlar mig illa , så får han fan skylla sig själv ! Om en invandrare / utländsk visar respekt så bryr jag mig inte ett jävla dugg vart den människan kommer ifrån eller hur den ser ut . And that is so fucking true !  

Iaf så kan jag ju börja med att säga vilken jävla dag ! För att göra en historia kort ...
Jag och Elin är på väg till stan . Elin har sin mammas mobil ( för att Elins är trasig ) och sin väska på sätet bredvid henne . I jordbro går en kines på tåget och ser då mobilen , nästan springer fram och sätter sig på väskan och mobilen . Elin tar sin väska och tänker inte mer på att han sitter på mobilen . Sen sitter ju han och försöker snacka med oss och glor på mina bröst ..... Visst min tröja var lite genomskinlig och den åkte ner , men hallå så stora bröst har jag inte !? Idiot .. När vi går av märker vi att han har satt sig på mobilen , vi ringer upp och han säger nått skit och lägger på . Iaf så Elins pappa spärrar allting och då märker ju kinesen att han har ingen nytta för den , eftersom att allt är låst plus att den är ganska gammal . Så han smsar att han har en mobil och att vi kan hämta den . Vid 18 ungefär kommer Elins brorsa och möter oss . Vi möter upp kinesen och får mobilen .

Japp vi fick tillbaka den , men jag kommer hålla fast vid att han tog den från första början . För så snabbt som han satte sig brukar inte en vanlig människa göra . Och äcklig som fan var han !

Kommentarer

  • shitkicker
  • 2010-12-13

jag är inte svensk (let's say medeleuropeisk) och googlade just ordet kinesjävel, eftersom en facebook-"vän" använt det. så nu såg jag det här. dum i huvudet, eller hur? kanske var han en idiot. men det har absolut inget att göra med att han var kines. if you really think that it would be okay to use a racist word when somebody was idiot, then think again. and ask yourself who is being an idiot as well. racist words are used by racists. and if you don't wanna be one, just think a little more about what words you use next time.

Men som jag skrev i början så var jag ju rasistisk som sa det. Men jag har inge problem med utländska, bara de behandlar mig bra. Och nu råkade den här killen just vara kines så då blev det att jag kallade honom för "kinesjävel".

  • shitkicker
  • 2010-12-15

det förstår jag. det enda som jag inte förstår är att du verkar tycka att det är okej att säga något rasistisk om någon utländsk inte behandlar dig bra. varför inte bara kalla en idiot för en idiot?? om du använder sådana ord verkar det ju som om du tycker att han är en idiot på grund av att han är kines. jag skulle inte säga något som detta även om jag var jättearg på någon. och om jag gjorde så skulle jag skämmas för mycket för att berätta det någonstans. just think about it again, if you think it's okay, they way you dealt with it.

Nej jag vet att det var dumt gjort och blablabla...

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus