Varför går allt segt på söndagar ?

Nu har vi precis käkat middag , japp det är sant ! Vid 20 satt vi och åt .. För här kan man inte äta vid normala tider . Nej nej neej ! Varför skulle man göra det ? Det verkar väl onödigt . Iaf så vid 11.10 ungefär drog jag hemifrån Samira . Gick och satte mig på en bänk och vänta på att Helena skulle hämta mig .

Jag satt i en halvtimme och frös ihjäl !! Jaja sen åkte vi till Josephines dans . Och då måste alla som skulle kolla , gå ut . För att de skulle värma upp i typ 20 minuter . Sen fick vi komma in , men nej då skulle de värma upp ännu mer ! Liksom va !? Så då tog det 30 minuter och sen ( äntligen !! ) visa de upp dansen . Den sög haha . Efter den där skiten så drog jag hem till Alex och bara chillade . Sådär nu vet ni vad moi har gjort idag !


Nemen ..
Vem kan det vara som ligger under bänken och gömmer sig !? :O

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus