Fula äckliga busschaufför som lyssnar och lägger sig i

Människor som ska lägga sig i helt utan anledning som jag inte ens känner kan ta sig i röven!

Ska jag berätta historien? Ja det tycker jag (nej jag är inte schitzofren, inte alls..). Iaf det var såhär: Jag och Sofie kliver på bussen för att ta den en station. Japp det är sant, vi är typ jättelata gånger 5. Om inte mer.. Men aja så hittar jag inte min plåtgrej där alla mina kort ligger i och letar men hittade det sen där jag letade från början så då säger jag "Fan", för att då kunde jag lika gärna hittat det där från första början. Och då säger busschauffören nått i stil med "Svär man när man hittar saker och ting?".. Så då säger jag bara "ja" eftersom jag tog det på skämt.

Sen börjar jag och Sofie skämta och jag börjar säga massa olika svärord. Vet ni vad den äckliga busschauffören säger då!? "Du, nu räcker det. Jag vill inte höra det där något mer." Och då blir jag sur. Han har ju för fan ingenting att säga till om vad jag och Sofie skämtar om!? Nej men då tyckte han att jag kunde sitta där bak om jag ville säga så. Men han ska inte ens lägga sig i våran konversation för han ska bara göra sitt jobb och köra den där jävla bussen! Det är alltid så! Alla gubbar/kärringar ska lägga sig i och tror att de kan allt. Nämen oj va fel de har!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus