Regn regn och lite mera regn

Sånt här äckel höst väder hatar jag! Bara så att ni är medvetna om det liksom. Iaf så idag slutade vi typ 2 timmar tidigare, naaajs va? Men det som är onajs är att jag var fucking två ynka poäng ifrån att få mvg på mitt tyska prov!! Irriterad brud? - JA! Men eftersom Doris älskar mig så ska jag göra en komplettering nästa vecka så jag kan få mvg. Det är najs!

Öh blablabla.. Efter skolan drog jag och Sofie för att träffa Lovisa och Ingrid från Sportscamp som vi inte träffat på 1 år typ!? Vi skulle fika på Söder, men hann bara till tunnelbanan i Gamla stan innan de var tvungna att gå tillbaka. Lite fail där va? Ja jag vet. Men jag och Sofie drog iaf och fikade sen drog vi och mötte upp Sofies pojkvän Rasmus på tåget. Han är godkänd!


Saknar sommaren när man var så brun,
solade, badade och var med underbara människor ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus