Everybody loves Flensvägen

Okej igår.. Jag drog till stationen och mötte upp Elin. Sen väntade vi på de andra sega brudarna. Snackade lite om vart vi skulle dra nånstans tills vi till slut bestämde oss för att dra till nån fest i Årstadal. Kände mig inte alls taggad när vi satt på tåget och sen väntade på Johan, kändes som om jag skulle somna.. Men sen när vi mötte upp killarna så blev jag lite piggare. Sen kom vi fram och jag är ju självklart sist in för att jag fick inte av mig skorna.. Men efter många om och men kunde jag gå in och hälsa på folket.

Det var ganska schyst folk faktiskt, förutom 2 brudar som var så jävla dryga och tråkiga! Nej såna brudar gillas inte. Men man märkte knappt av de iaf, bara när de klagade.. Sen gled klockan förbi och det var dags att dra hem. Vi åkte lite överallt kändes det som.. Flensvägen bland annat! Nattbussen var nog det roligaste på hela kvällen. Träffade massa sköna människor. Jag och Elin var iaf hemma vid 3 och gick och la oss nästan på en gång.


Igår på nattbussen hem

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus