Eeeeeeey

Jag diggar min rubrik så då gör ni det också. Bra. Då har vi rett ut det också. Iaf så igår sov jag, Elin, My och Amanda hemma hos Linnea. Älska hennes soffor!! Men det hörde inte till ämnet så vi struntar i det nu för tillfället. Elin har inte fått sitt busskort än och eftersom min kära mor fixade mitt busskort igår och kom och lämnade det, fick hon låna det. Så Charlie kom och hämtade mig med moppen och skjutsa mig till skolan.

Sen var det dags för skolfoto. Det blev väl ooookeeej.. Undrar hur klassfotot blev bara, men aja. Hemskt som vanligt säkert. Sen var det bara vanliga tråkiga lektioner. Förutom SOn och Svenskan. Vi snackar politik and I love it! Det blir alltid så mycket snack då mellan alla och det är faktiskt roligt att snacka om. När man liksom fattar och sådär ;). Nu har ni fått veta vad jag har gjort idag. Intressant? Nej jag vet. Onödig text? Ja verkligen.


Hitta en till bild från Irland ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus